طراحی حمام‌های کوچک
نوشته شده توسط : پرنیان

 طراحی حمام‌های کوچک همیشه یکی از بحران‌هایی بوده است که افراد با آن سر و کار دارند و تصور می‌کنند که به دلیل کم بودن جای لازم برای ایجاد یک دکوراسیون حرفه‌ای نمی‌توانند حمامی زیبا و درعین‌حال کوچک داشته باشند. بنابراین از دیزاین کردن و آراسته کردن حمام کوچک خود صرف‌نظر می‌کنند و به سراغ این کار نمی‌روند. اما امروزه طراحان بسیاری در زمینه‌ی متراژهای کوچک دست به فعالیت زده‌اند و توانسته‌اند بهترین دکوراسیون را ایجاد سازند. همچنین به دلیل کوچک شدن منازل نسبت به گذشته به‌کارگیری دکوراسیون‌های گوناگون برای محیط‌های کوچک مانند حمام‌های کوچک لازم و ضروری هست.

به دلیل کمبود فضا طراحان می‌بایست از محوطه نهایت استفاده را به عمل ‌آورند و در واقع محیطی با امکانات و تجهیزات لازم را ایجاد سازند. از این ‌رو استفاده از ابزارهای مختلف و حرفه‌ای و به‌کارگیری کاشی‌های منحصربه‌فرد به آن‌ها کمک بزرگی کرده است که یک فضای کوچک مانند حمام را به بهترین شکل آراسته سازند. به‌طورکلی نیز استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع و خاص در بزرگ‌تر و جادار دیده شدن محیط یک حمام کوچک نقش دارد و می‌تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. به همین دلیل است که علاقه‌مندانی که تمایل به داشتن یک محوطه بی‌نظیر از رنگ‌ها و دکوراسیون حرفه‌ای دارند می‌توانند در کوچک‌ترین فضا نیز این قابلیت و زیبایی را داشته باشند.

حمام‌های کوچک باید جادار نیز باشند و در واقع در دکور آن‌ها تمامی اجزا و وسایل جای بگیرد. به همین خاطر است که می‌توان گفت کاری دشوار است و درعین‌حال جذابیت و زیبایی را رقم می‌زند. در دیزاین محیط‌های کوچک مانند حمام‌های کوچک باید به رنگ‌بندی کاشی‌ها وسایل توجه بسیار زیادی شود تا محیط ایجاد یک شرایط نازیبا را نکند. برای کسب اطلاعات در این ‌باره مطالب زیر را مطالعه کنید.

طراحی حمام‌های کوچک

استفاده از تمامی وسایل در طراحی حمام‌های کوچک

افرادی که تمایل به دیزاین کردن حمام خود حتی با داشتن محوطه‌ای کوچک را دارند در واقع نیاز به داشتن تجهیزات لازم نیز دارند که از جمله‌ی آن‌ها وان است. وان‌هایی که توسط برخی طراحان به کار می‌رود از جنس‌های مختلف تشکیل ‌شده است. چرا که تمایل افراد مختلف بوده و سلیقه‌ها نیز در طیف وسیعی قرار دارد. دیزاین این محصول با استفاده از مصالح نیز صورت می‌گیرد و کاشی‌های ریزی سازنده این وان حمام در ابعاد کوچک می‌شوند. به دلیل وجود فضای کم افراد به دنبال فراهم کردن و ساخت وان‌های کوچک هستند تا به ‌این‌ ترتیب بتوانند راحت‌تر و بهتر محوطه را دیزاین نمایند.

در واقع طراحان وسایل مورد نیاز در یک حمام را به‌گونه‌ای حرفه‌ای در کنار هم می‌چینند و از مزیت داشتن آن لذت می‌برند. استفاده از کاشی‌های ریز و رنگ روشن در ساخت وان حمام که دائمی در این محصول ساخته می‌شود لازم و ضروری است. این کاشی‌ها کمک به بزرگ‌تر دیده شدن محوطه می‌کنند و می‌توانند قالب حمام را بازتر و جادارتر نشان دهند. به همین خاطر با ریخته شدن آب در داخل وان محیط دلبازتر و بهتر می‌گردد.

طراحان می‌توانند در برخی از ساختارها از وان‌های چوبی و ضد آب استفاده کنند که این نیز نوعی طراحی حرفه‌ای بوده است که امروزه افراد بیش‌تر به سمت خرید آن جذب‌ شده‌اند. تمایل به داشتن اجزای چوبی در تمامی دکوراسیون‌ها وجود دارد و افراد سعی در ایجاد یک محوطه حرفه‌ای و فانتزی دارند.

دیگر اجزایی که در حمام به کار می‌رود بخشی است که وسایل مربوط به استحمام مانند شامپو و مانند آن را قرار می‌دهید. این بخش‌ها به دلیل ایجاد نظم در داخل حمام‌های کوچک می‌توانند گوشه‌ای از بخش داخلی را در بر بگیرند. همچنین می‌توانند با دیزاینی خاص در کنج دیوار حمام‌های کوچک واقع شود. به همین دلیل است که از قفسه‌های کوچک استفاده می‌شود تا هم نظم به وسایل داده شود و هم بتوان زیبایی بسیار زیادی در محیطی مانند یک حمام کوچک ایجاد نمود.

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

طراحی حمام‌های کوچک





:: برچسب‌ها: طراحی حمام های کوچک , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: